ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Μπορείτε να δημοσιεύσετε το παράπονό σας ή την παρατήρησή σας με σκοπό την ανεξάρτητη και αντικειμενική διερεύνηση οποιουδήποτε προβλήματος.
Ο Διευθυντής του ξενοδοχείου μας σε περίοδο 72 ωρών θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας στείλει σχετικό μήνυμα προκειμένου να διαχειριστεί/επιλύσει/απαντήσει το παράπονο ή το αίτημά σας.
Όλες οι σχετικές Επικοινωνίες, Μηνύματα, Έγγραφα και Ενέργειες που έγιναν, θα αρχειοθετηθούν σε σχετικό Φάκελο.